Hylperzone
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet

5 plaatsers

Ga naar beneden

hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet Empty hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet

Bericht  vmpkiller12 zo nov 02, 2008 8:57 pm

kan iemand mij aub uitleggemn hoeje speelt er stat alleen raNKING EN ZO VOORT IK WIL GEWOON SPELE MET WAPENS ENZ O HOE GAAT DAT ? WIE WILT ME HELLEMAAL UITLEGGEN ? VOEG ME DAN DOE OP MSN SUAT_zAZA@HOTMAIL.COM

vmpkiller12

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 02-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet Empty Re: hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet

Bericht  eele ma nov 03, 2008 12:16 am

Heel simpel,

Je maak een account aan via "Registreer" in het Menu
Je gaat naar de downloadpagina en download de Client
Dan installeer je de Client.en je ziet dan op je bureaublad een plaatje staan van NLGunz open het druk op start laat hem updaten. NLGunZ start nu op. Vul je gegevens in druk de Server aan. En je kan een poppetje maken in NLGunz en beginnen met vechten Wink

eele
Admin

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 29-10-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hindeloopen

http://www.nlgunz.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet Empty Re: hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet

Bericht  00niels00 za nov 08, 2008 4:44 pm

Sorry maar je zit in het verkeerde sectie Mad

00niels00

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 29-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet Empty Re: hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet

Bericht  thalittleboy zo nov 16, 2008 4:12 pm

00niels00 schreef:Sorry maar je zit in het verkeerde sectie Mad
echt waart o0 waar moet ie het dan vrage er staat toch alles over NLgunz..

EDIT: †.† mijn fout


Laatst aangepast door thalittleboy op ma nov 17, 2008 1:01 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : mijn fout)
thalittleboy
thalittleboy

Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 30-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet Empty Re: hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet

Bericht  †Kjtbad† zo nov 16, 2008 8:45 pm

Tha niels zei dat toen de topic nog in Introduceer jezelf stond Eele heeft het naar deze sectie verplaats daarom Wink xP
†Kjtbad†
†Kjtbad†
Admin

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-10-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Rotterdam

https://hyperzone.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet Empty Re: hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet

Bericht  thalittleboy zo nov 16, 2008 10:10 pm

†Kjtbad† schreef:Tha niels zei dat toen de topic nog in Introduceer jezelf stond Eele heeft het naar deze sectie verplaats daarom Wink xP
oh ahjah ok mijn fout :/
thalittleboy
thalittleboy

Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 30-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet Empty Re: hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet

Bericht  †Kjtbad† ma nov 17, 2008 12:57 am

Kan je niks aan doen je wist het ook niet wou het gewoon eve zeggen straks wordt het verkeerd gevat ofzo en laatste wat we willen is een conflict op de forum ofzo xP
†Kjtbad†
†Kjtbad†
Admin

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 28-10-08
Leeftijd : 32
Woonplaats : Rotterdam

https://hyperzone.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet Empty Re: hoe kan je de spel spelen er stata nergens hoe je het doet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum